Vodafone Business ile Hızlı Servis Markalarına Dijital Dönüşüm

Vodafone Business, PizzaLazza ve Saloon Burger İş Birliği ile Operasyonel Verimliliği Artırıyor

Vodafone Business, Türkiye’nin önde gelen hızlı servis markalarından PizzaLazza ve Saloon Burger’in teknoloji çözüm ortağı oldu. Dijital Sipariş Yönetimi ile hayata geçirilen Verimlilik Artışı projesiyle partnerinin operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf sağlanırken, servis sürelerinde de yüzde 25 oranında hızlanma görüldü. SD-WAN hizmetiyle müşterisinin şubelerini kesintisiz bir iletişimle birbirine bağlayarak iş sürekliliğini mümkün kılan Vodafone Business, iş ortağının dijitalleşme süreçlerini hızlandırdı.

Vodafone Business, hızlı servis sektörünün dinamik yerli markalarından PizzaLazza ve Saloon Burger’e Red Enerji ve SD-WAN çözümleriyle hizmet veriyor. Dijital Sipariş Yönetimi ile hayata geçirilen Verimlilik Artışı projesi, kurumsal müşterisinin operasyonel verimlilik ve dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rol oynuyor.

Vodafone Business’ın sunmuş olduğu çözümle kiosklar, kullanıcı dostu arayüzleriyle müşterilere hızlı ve kolay sipariş vermeye imkan sağlarken, işletme içi operasyonel süreçler de optimize ediliyor. POS sistemleri ile tam entegre bir altyapı oluşturularak sipariş yönetimi daha verimli hale getiriliyor. Bu sayede PizzaLazza ve Saloon Burger’in dijital dönüşümüne ivme kazandırılıyor.

‘Operasyonel Maliyetlerde Tasarruf Ettik, Servis Sürelerini Hızlandırdık’

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Ana odak noktamız müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak ve işletmelerimizin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmak. Bu paralelde biz de Dijital Sipariş Yönetimi ile PizzaLazza ve Saloon Burger’in verimlilik artışına imza attık. Bu projeyle müşterimiz operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf sağlarken, servis süresinde yüzde 25 oranında hızlanma elde etti. Sipariş sırasında yaşanan bekleme süresinin azalması sayesinde iş ortağımızın sipariş adetlerinde yüzde 12,5 artış gözlemledik. Projemizin, başarılı sonuçları doğrultusunda PizzaLazza ve Saloon Burger’in 65 şubesini kapsayacak şekilde yaygınlaşmasını planlıyoruz” dedi.

Saloon Burger Genel Müdürü Murat Aytar ise iş birliği hakkında, “Her teknolojik yatırımı, müşteriyle kurduğumuz bağı daha da güçlendirmek ve işimizi geleceğe taşımak için bir fırsat olarak görüyoruz. Vodafone Business ile gerçekleştirdiğimiz bu stratejik iş birliği, sadece operasyonel süreçlerimizi değil; hizmet anlayışımızı, çevikliğimizi ve dijital dönüşüm kasımızı da ileriye taşıdı. Önümüzdeki dönemde teknolojiyi daha kapsayıcı, daha bütünsel bir müşteri deneyimi için kullanmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

Related Posts

Kütahya 2025 Yatırımları Değerlendirildi

Kütahya’da 2025 yılı kamu yatırımları ve projeleri, 3. İl Koordinasyon Toplantısı’nda ele alındı.

BDDK raporu: Çoğunluğun hesabında 100 lira dahi yok

Avrupa ülkeleri arasında gelir eşitsizliğinin en yüksek olduğu ülke olan Türkiye, aynı zamanda dolar milyoneri sayısını en hızlı artıran ülke durumunda. Mevcut ekonomi politikaları sermaye tarafına kazandırırken, gelir dağılımında uçurum büyüdü.

Dilan Polat franchising mağduru iş insanı Erdener Aktaş: Arabam bağlı, evlerimde haciz var

Polat çiftinin tutuklanması sonrası franchising mağduriyetini anlatan Erdener Aktaş, Haberler.com’da yayınlanan Magazin Bahane programında çarpıcı iddialarda bulundu. Sosyal medya ünlüleriyle 130 şube pazarladıklarını ve insanların sahte cirolarla kandırıldığını söyledi.

Haziran ayında 1,91 trilyon TL tutarında ödeme kartla yapıldı

Kredi kartları, banka kartları ve ön ödemeli kartlar ile haziran ayında yapılan toplam ödeme tutarı bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 51 artarak 1,91 trilyon TL oldu.

TÜİK duyurdu! Tarımsal girdi enflasyonunda artış

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), mayıs ayına ilişkin Tarım-GFE verilerini açıkladı. Buna göre, endeks mayısta bir önceki aya kıyasla yüzde 2,15, geçen yılın aralık ayına göre yüzde 14,99, geçen yılın aynı ayına göre yüzde 31,8 ve 12 aylık …

Meyve fiyatları yüzde 200 zamlandı

Makyajlı verileriyle tepkilerin odağında olan Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) bile hayat pahalılığını gizleyemedi.